TalentiKa en Novum BigBand

TalentiKa is ons jaarlijks talentenfestival, waar leerlingen laten zien en horen wat ze allemaal kunnen. Er zitten geweldig goede muzikanten en musici op school!

Op Gymnasium Novum zijn evenementen waarop leerlingen hun talenten kunnen laten zien op het gebied van muziek, kleinkunst, cabaret en dans. Het jaarlijkse TalentiKa is een gevarieerde avond, waarin alle talenten van de leerlingen getoond worden, zowel op klassiek gebied (dans en muziek) als ook modern en pop/rock, en allemaal onder de bezielende leiding van onze muziekdocent, Thomas van den Ende. Ook is er een schoolband, de Novum BigBand, waar leerlingen uit verschillende jaarlagen samenkomen om van hun muzikaliteit te genieten en te repeteren voor optredens binnen en buiten de school.

Hierbij een aantal bijdragen van de afgelopen jaren: