Naar het Novum!

Ben jij leergierig, ambitieus en heb je een vwo-advies? Op het Gymnasium Novum ben je van harte welkom!

Gymnasium Novum is een kleinschalige, gezellige en veilige school. Daarom zul jij je er gemakkelijk thuis voelen. In de manier waarop wij met elkaar omgaan, zijn veiligheid en onderling vertrouwen vanzelfsprekend.

Op het Novum steken wij veel energie in jouw begeleiding, maar spreken we je ook aan op je eigen verantwoordelijkheid. Hierdoor zul jij je gekend en gewaardeerd voelen op school.

Lees meer over onze school

Ad vitam paramus
Wij bereiden ons voor op het leven!

Alle belangrijke data voor 2023 - 2024

Aanmeldingsperiode voor schooljaar 2024-2025

De aanmeldingsperiode is geopend. Je kunt je aanmelden tot en met 31 maart. Op 15 mei hoor je of je geplaatst bent.

Lees hier alles over toelating en aanmelden.

Oudervoorlichtingsavond en Open School

De voorlichtingsavond voor ouders was op 13 maart 2024 van 19:30 – 21:30 uur; op die avond konden ouders in lokalen vragen stellen aan panels, met Novumleerlingen, docenten en ouders van Novumleerlingen.

De Open School was op 16 maart 2024 van 10:00 – 13:00 uur. We hebben met veel plezier geïnteresseerde leerlingen uit groep (7 en) 8 en hun ouders ontvangen, en we hebben vol trots onze school laten zien.

Wil je meer weten over het Novum? Kijk dan dit filmpje!

Proeflessen en rondleidingen

Op woensdag 28 februari, woensdag 6 maart en woensdag 13 maart hebben we proeflessen en een rondleiding door de school gegeven aan in totaal 230 leerlingen van de basisschool.