Feestcommissie

Feestcommissie The Point bestaat uit een groep leerlingen van het Gymnasium Novum en heeft als missie om het Novum de gezelligste school mogelijk te maken.

Feestcommissie The Point organiseert de leukste acties en feesten! Denk daarbij aan het jaarlijkse kerstgala, een superspannend spookhuis met Halloween en de Valentijnsactie. In goed overleg met de schoolleiding kijken we wat mogelijk is en proberen we iedereen mee te nemen in de sfeer die gemaakt wordt. Een aantal feesten is specifiek bedoeld voor een of meerdere leerlagen. Andere feesten, zoals het Kerstgala en het eindfeest, zijn toegankelijk voor alle leerlingen van het Novum. Alle feesten op onze school zijn alcoholvrij en duren tot uiterlijk 12.00 uur.

Heb jij zelf vette suggesties voor een feest, activiteit of actie? Stuur een dm naar de insta van de feestcommissie @thepointgn of een mailtje naar thepoint@gymnasiumnovum.nl.