Schoolplan

Wij zijn een modern gymnasium. Het Novum biedt een betrokken, prettige leeromgeving met ruimte voor ambities en ideeën. Het is een veilige plek waar je jezelf kan zijn. Een school waar plezier en creativiteit is. Met dit schoolplan zetten we er de komende jaren op in om de leerling vanuit een veilige omgeving uit te dagen om steeds weer iets te doen wat spannend of nieuw is. Zowel voor leerlingen als voor medewerkers geldt, dat we ons – steeds weer – blijven ontwikkelen. Dat doen we vanuit eigenaarschap, verantwoordelijkheid en vertrouwen.

Het volledige Schoolplan 2022-2026 kun je hier lezen:

Schoolplan Novum 22-26