Gymnasium Novum zeer succesvol bij Battle of the bands!

Bij de Battle Of The Bands, de door de Drumschool Voorburg georganiseerde popprijs, heeft Vetoed The Inevitable, een echte Novum-band, de tweede prijs gewonnen.

Ook onze andere band, Rising Risk, deed mee en speelt Antoinette Tawil, een leerling uit 6G, speelt bij Under Disaster, de band die de eerste prijs wist binnen te slepen. Voor Vetoed The Inevitable was de Battle of the Bands het eerste optreden buiten school, dus het was erg spannend voor ze. ‘Ze waren allemaal ouder dan wij’, vertellen de bandleden. ‘We mochten twee nummers spelen, en we hebben You Know It en Nothing opgevoerd.’ De prijs voor deze keiharde slag van de jeugdbands was een nieuw optreden: op 18 juni spelen ze weer, en wel op het Rock Station Festival, op het Stationsplein in Voorburg. Een mooie gelegenheid om ze in actie te zien!